Gästebuch

Seiten: « 7 6 5 4 [3] 2 1 » Zeige alle

  1. 23
    Corinne schrieb am Samstag 25. November 2006 um 23:07 Uhr:

    Hoi Sibylle,
    danke für deinen GB-Eintrag bei mir! Du hast eine tolle Homepage! Reykur gefällt mir auch :-) Tigulls Stallkumpel Timon ist auch vom Weierholz!
    Die Parelliarbeit, die du machst ist bestimmt mega interessant…
    Liebe grüsse Corinne

  2. 22
    Martina schrieb am Mittwoch 18. Oktober 2006 um 19:19 Uhr:

    häbbi bööörseiiii namal :)
    sorrüüü das ichs versifft han *michschäm*
    hab disch lieb

  3. 21
    Petra schrieb am Montag 28. August 2006 um 17:33 Uhr:

    Hallo

    hiermit möchten wir euch auf diesem Wege auch mal ins Pferdefreunde06 Forum einladen Das Forum ist seit 20.8.06 Online und sucht Verstärkung vielleicht habt Ihr ja lust mitzuwirken und wir dürfen euch dort auch begrüssen

    LG das Forenteam

  4. 20
    IsiMimi schrieb am Freitag 25. August 2006 um 18:53 Uhr:

    Hoi Sybille!
    Ich bin über de Ritkaländer uf dini Site cho.
    Dini Homepage gfallt mer extrem guet! D Hindergrundbilder und s Design mit dene helle, liechte Farbe sind sehr schön! Bsunders atah häts mer s Tagebuech vo dim Schnügel, isch sehr spannend zum läse und herzig gschribe!
    Grüessli

  5. 19
    Mireille schrieb am Freitag 18. August 2006 um 14:47 Uhr:

    Hi Sibylle!

    Tue mi jetz au mol verewige in dim Gäschtebuech! Has mega toll gfunde hüt mit dir und eusnä Tinkis! Hoff mir chönnä das wieder mol mache! Bis gli!

    Liebi Grüessli

    Mireille

    Kommentar:
    Hi Mireille,
    Jä ich hans au super gfunde mit dir und em Winnie und em Rocky z spiele. Freu mi au scho ufs nächschte Mol.
    Liebs Griessli
    Sibylle

  6. 18
    tami schrieb am Mittwoch 19. Juli 2006 um 00:55 Uhr:

    Hoi sibi
    es isch mega schoen in amerika
    ig vermiss d alisha, indra und dr reykur wahnsinnig und euch au
    seisch allne e schoene gruess vo mir
    mmmmmmmmmlg tami

    Kommentar:
    Jä hei tamara, schön vo dir z ghöre. jä, mir und d ross vermisse dich natürli au. mir freue eus scho druf, wenn du wieder do bisch… aber gniess es no, goht jo denk viel zschnell vorbi…
    liebs griessli
    siby

  7. 17
    Tami schrieb am Freitag 02. Juni 2006 um 13:37 Uhr:

    Hi Sibi
    Es isch mega toll gsi mit dir a d Hochzit zgo
    Und mängmol bisch mir e gueti Hilf gsi
    Merci vilmol
    Lg Tami

  8. 16
    Martina schrieb am Samstag 27. Mai 2006 um 20:41 Uhr:

    Hey Sibylle!

    Danke viel mal für dini unterstützig und Hilf hüd!
    Merciiii!
    Bisch n riesige Schatz!!

    Hdg Tina

    Kommentar:
    Bitte gerngscheh!! Isch en super tolle, asträngende Tag gsi. Vorallem s hei rite het Spass gmacht :).
    Griessli
    Sibylle

  9. 15
    tami schrieb am Mittwoch 24. Mai 2006 um 15:41 Uhr:

    Mega cool das foti vo dr alisha

  10. 14
    Mo schrieb am Dienstag 23. Mai 2006 um 21:11 Uhr:

    hey sybille!
    über nicoles seite fand ich die deine….(bin die vorbesitzerin von noicoles neuem pferd sorti…) dein reykur gefällt mir recht gut!!!…ebenso deine arbeits-und vorgehehnsweise ! freunde von mir sind totale parrelli-anhänger und haben schon einiges in dem bereich mit ihren rössern erreichen können. ich werde ihnen den link zu deiner seite mal weiterleiten….vielleicht treffen sich da ja auch gleichgesinnte…. :-)
    viele liebe grüsse aus dem saarland/D

    Mo samt aller fellnasen von hestavin!

 

Seiten: « 7 6 5 4 [3] 2 1 » Zeige alle

Kommentar schreiben

Name *:
eMail **:
Homepage:
Kommentar:

* Pflichtfelder
** wird nicht angezeigt